Andrijašević Blog

Vaše vreme za spavanje

Dobro poznata činjenica je da oko trećinu dana provodimo u krevetu. Zašto bismo to vreme koristili za okretanje, nameštanje, premeštanje i traženje “pravog položaja”? U celoj priči jedva stvart je sigurna – nećete se dovoljno naspavati što će se kasnije odraziti na Vaše zdravlje!

Studije Svetske zdravstvene organizacije pokazuju da se dobar i kvalitetan san povoljno odražava na celokupno zdravstveno stanje našeg organizma. Svaka osoba koja nema problema sa snom, može Vam potvrditi da lakše izlazi na kraj sa stresnim situacijama u svakodnevnom životu i da ima više energije. Takođe, prema ovoj studiji, kvalitetan san smanjuje rizike od prehlade, pa čak i nekih ozbiljnijih bolesti, kao što je hipertenzija.

Vaš dušek igra veliku ulogu


Kiropraktičari savetuju ljudima da kupe dušek koji se prilagođava prirodnoj krivini kičme, dok istovremeno distribuira pritisak duž tela. Dobar dušek takođe precizno reguliše telesnu temperaturu. Ukoliko se pitate zašto je ovo važno, setite se samo koliko puta ste se preznojili tokom spavanja? Kada spavate na dušeku koji je u lošem stanju, temperatura tela poraste, što stvara znoj – Vaše srčane frekvencije će se ubrzati, a krvni pritisak porasti, te će Vaše disanje postati nepravilno što često remeti spavanje.

Pošto je svaka osoba drugačija, ne postoji jedna vrsta dušeka koja će odgovarati svakoj osobi. Važno je da se konsutujete sa profesionalcima prilikom odlučivanje o tome kakav dušek kupiti. Oni mogu da procene koji je pravi dušek za Vas na osnovu pozicije spavanja i Vaših potreba. Za bolji i kvalitetniji san posetite maloprodajne objekete Andrijašević ili nas pozovite na 022/479-126 i pomoćićemo Vam da pronađete idealan dušek za Vas!

10 najvažnijih prednosti kvalitetnog sna

1. Mislite pametnije
Dobar i kvalitetan san čini Vas pribranijim i poboljšava kognitivne funkcije na svim nivoima.

2. Manje stresa
Kada je Vaše telo lišeno spavanja ono upada u stanje stresa sa povećanim krvim pritiskom i neravnotežom hormona. Kvalitetan san ograničava nivo stresa – krvni pritisak ne raste, što horomone čini uravnoteženim.

3. Živite duže
Studije Svetske zdravstvene organizacije pokazuju da ljudi koji kvalitetno spavaju najmanje 7 sati dnevno žive duže od onih koji svom telu ne obezbeđuju siguran san.

4. Budite srećniji
Kvalitetno spavanje, između 7 i 9 sati, povećava nivo serotonina i pomaže Vašem telu i umu da budete mirniji i zadvoljniji.

5. Zapamtite više
Kada spavate, Vaš mozak prolazi kroz Sistema koji se zove konsolidacija memorije i tada obrađuje i povezuje sve ono što Vam se desilo tokom dana, te ga oblikuje u trajnu uspomenu.

6. Izgedajte bolje
Tokom spavanja, Vaše telo se “popravlja” – proizvodi proteine i regeneriše ćelije, tako da ćete uz kvalitetan san izgledati zdravije i svežije.

7. Pomozite Vašem telu
Dobar noćni san može Vam pomoći prilikom hroničnih bolova ili bolova od nedavne povrede.

8. Budite fit
Hormonski leptin koji igra ključnu ulogu u regulisanju Vašeg apetita drastično opada kada nedovoljno spavate, što može uzrokovati prejedanje. Održavanje nivoa leptina možete podstaći kvalitetnim i dobrim snom.

9. Podignite imunitet
Premalo sna može izazvati štetnost po funkcionisanje Vašeg imunološkog sistema. Pobrinite se da svom telu obezbedite dovoljno sna, kako bi moglo da se izbori sa virusima u sezoni gripa.

10. Smanjite rizik
Studija za studijom utvrđuje povezanost neodstatka sna i nekih ozbiljnijih zdravstvenih problema, kao što su bolesti srca, srčani udari, dijabetes i gojaznost.

ORTOPEDICO dušeci

ORTOPEDICO dušeci

GALAXY dušeci
MEMORY Naddušeci

MEMORY Naddušeci